du är perfekt. Ja, allt utom de.

Ja, du fattar precis vad jag menar. När du vet att du inte hade blivit sårad om du hade gjort som han sagt. Om du hade lyssnat på han från början och inte ljugit för honom, och det är det som du tycker är det värsta. Du har ljugit för killen du älskar. Du har också ljugit för dig själv, så jävla hårt. Du lovade dig själv och världen att det inte skulle hända, men vad händer. Det är inte ditt fel att han börjar luta sig mot dig och smeka ditt hår och din kind, sedan börja kyssa dig. Det enda du minns av hans läppar var att dom var mjuka och fina. Och det är också från dom hans fina leende kommer, hans leende som aldrig kan sluta lysa. Hans mörka och fina röst som får det att eka i ett rum, du tänker att du aldrig har varit såhär lycklig i hela ditt liv, men egentligen är allt en stor lögn som inte borde finnas. Det har du sagt själv, och neka inte till det, för det är sant. Det vet både du och jag, och du vet att du inte kan ljuga för mig, för jag ser på dig så jävla hårt. När du ser att det först lyser grönt på hela livet och sedan börjar färgen sakta ändras till orange, och lite senare rosa, fast till en vacker rosa färg. Och ännu senare så förändras färgen till rött. Och den rödfärgen är inte en vacker färg. Den skär djupt in i dina ögon och i ditt hjärta precis som du hade förväntat dig, men du ville endå göra det. Du ville endå försöka med den vackraste och finaste killen som finns i den här världen, även om ljuset är rött. För det är han som gör dig så sjukt glad. Varje sms, varje gång han startar ett samtal med dig på msn. Men du får inte förvänta dig för mycket, att du ska få ett sms varje natt. Då blir du så jävla ledsen och besviken, ja. Besviken? om du inte får ett. När du är så trött att du bara vill falla ihop i din säng så är det han som hjälper dig upp bara med tanken. Bara att du tänker på han får dig upp och du går runt och hoppas att han tänker likadant om dig, och att han tänker på dig lika mycket som du tänker på honom. Men det får du inte heller förvänta dig, för då kommer du bli så jävla besviken IGEN, om du får reda på att det inte är så det ligger till. Nu när JAG läser igenom detta igen, fast nogare än förra gången, så kommer jag inse hur jävla mke han betyder för mig. Det är han som får mig upp ur sängen från morgonen, det är han jag tänker på, och det är han som hjälper mig igenom mina dagar. Aldrig någonsin har jag kännt såhär, så snälla. låt det stanna kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0