tråkkkkkkkkkkkkk

någon som förstår dig: sara
någon som du saknar: elin
någon som du hatar: hatar ingen
vem kramade dig senast: mamma
vem pussade dig senast: -
vem ringde dig senast:
linaa
vem ringde du senast: mamma
vem var hemma hos dig senast: lina
vem var du hemma hos senast: linnea
har du ätit något idag: aa
har du pratat med någon idag: jaa
har du gråtit idag: hehaaa
har du skrattat idag: jaaa
hur lång är du: vet inte:]

Jag:
Är singel:
jo
Är kär just nu: ja
Saknar någon just nu: somfan
Är rädd för att bli övergiven: aa
Sjunger i duschen: nee
Är en morgonperson: njenjenjeeeej
Är kär i kärleken: nee
Skrattar åt mina egna skämt: ja, ibland
Vill ha barn: jaa men inte nu

Har du:
Glasögon/linser:
ne
Syskon: 1 syster
Pojk/flickvän: nee
Jobb: ne
För många vänner: går intee?
Rymt hemifrån: ne
Färgat håret: jaa
Bra självförtroende: nee
Sagt "jag älskar dig" till någon: jaa
Varit kär: ja
Gjort något olagligt: jaaa
Somnat i skolan: tror inte dee
Brutit ett ben: ne
Sett en fallande stjärna och önskat: jepp
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: aa
Varit på en blind date: nee
Sovit en hel dag: nej

Hur ofta brukar du:
Titta dej själv i spegeln:
varje gång jag går förbi en
Drömma mardrömmar: ibland
Klä dig i svart: ibland
Lita på folk: beror på

Sista personen som
Sov i din säng:
lina
Fick dig att gråta: -
Du fick sms från: orkar inte kollaa


Kommentarer
Postat av: stinaaa

Titta dej själv i spegeln: varje gång jag går förbi en



och när du tar omvägar för att "gå förbi en":]..

2010-02-10 @ 18:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0